.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
40 میلیون دلار کالا از گمرک انزلی صادر شد

ناظر گمرکات گیلان گفت: در سال گذشته ستاد نظارت گمرکات استان موفق به صادرات 30 هزار تن کالا به ارزش 40 میلیون دلار کالا شد.
محمد بهبود آهنی افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال 88 از نظر ارزش 42 درصد و به لحاظ وزن 71 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین مواد غذایی، شوینده ‌ها، لباس، کنسرو، محصولات پلاستیکی، میوه و تره ‌بار، انواع نوشابه و گل و گیاه را از عمده کالای صادراتی عنوان کرد و اظهارداشت: در قالب تجارت چمدانی به اتباع کشورهای خارجی اجازه داده می ‌شود تا به طور آزاد کالای تولید داخل را به صورت مسافری به خارج از کشور حمل کنند.

ناظر گمرکات گیلان گفت: طبق آمارهای رسمی هم اکنون 65 درصد صادرات چمدانی کشوراز گمرکات گیلان انجام می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: کالای که به صورت تجارت چمدانی از کشور صادر می‌ شود بیشتر از سوب مرزنشینان مناطق آستارا و لنکران جمهوری آذربایجان و بدون دریافت روادید و با استفاده از دفترچه ‌های گذر مرزنشینی به جمهوری اسلامی ایران صورت می‌ گیرد و به کشورهمسایه جمهوری آذربایجان حمل می ‌شود.

بهبود آهنی همچنین با اشاره به آمار تردد مسافر از مرز زمینی گیلان یادآورشد: سال گذشته تعداد 981 هزار و 451 نفر از طریق مرزهای استان به خارج از کشور تردد کردند.

وی عنوان کرد: از این تعداد 491 هزار و 69 نفر به کشور وارد و 490 هزار و 382 نفر از کشور خارج شدند که تعداد مسافران ورودی به کشور نسبت به مدت مشابه سال ماقبل 62 درصد و از نظر مسافر خروجی 61 درصد افزایش داشته است.

ناظر گمرکات گیلان ادامه داد: طبق آمار رسمی گمرک ایران، ستاد نظارت گمرکات گیلان از نظر صادرات چمدانی رتبه نخست را در بین گمرکات کشور به خود اختصاص داده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.